Данните за филиала се зареждат.

Данните ти се зареждат.
Вашият Kaufland филиал

Последно избирани филиали

Нашите сертификати и отличия за качество

Храни, домашни потреби, облекло, електроуреди, играчки – всеки продукт от собствените марки на Kaufland преминава специални тестове за сигурност, надеждност и високо качество. Целият процес на производство се следи с безкомпромисна стриктност. В резултат на това Kaufland притежават многобройни сертификати, отличия за качество, както и различни международни признания, които отразяват високото качество както в отношението на търговската верига към клиенти и партньори, така и на продуктите под собствените ни марки.
 


COVID Shield  
Kaufland България защити за поредна година международен сертификат TÜV AUSTRIA COVID Shield

За втора поредна година Kaufland България получи международен сертификат TÜV AUSTRIA COVID Shield. Той гарантира най-високо, отлично ниво на мерките за безопасност, хигиена и превенция, които компанията прилага във всички свои хипермаркети в страната в условия на COVID-19.

След детайлен одит от TÜV AUSTRIA търговската верига отново защити сертификацията с най-високата степен на защита при изпълнението на основните групи превантивни мерки. Сред тях са поддържане на безупречна хигиена и редовна дезинфекция. Всички хипермаркети на компанията щателно се почистват и дезинфекцират. Осигурена е и постоянна вентилация със свеж въздух. На входовете за удобство на клиентите са разположени хигиенни станции за дезинфекция. На територията на обектите има също информационни табели за лична хигиена на клиентите и служителите.


Потребителска класация "Моите любими марки"  
My love Marks за собствената марка на Kaufland K-Classic

Kaufland е любимата марка на българските потребители. Това показват финалните резултати в 14-ото издание на потребителска класация "Любимите марки". За поредна година потребителите избраха Kaufland за Търговска верига №1 в България и за Любим международен работодател.

"Любимите марки" е единствената потребителска класация у нас. В нея в директен вот в три етапа българите избират своята любима марка в различни категории. Тази година състезанието започна на 23 май и продължи до 28 юни включително. В отделните етапи на оспорваната надпревара са се включили близо 45 000 души. Kaufland България е компанията, събрала най-голям процент потребителски гласове във всички категории, в които е участвала в класацията, и затова беше обявена от организаторите за марка №1 за 2022 година.


Best Buy  
Изображение на медал "Best Buy"

Потребителите у нас определят Kaufland България като компанията, която предлага най-добро съотношение между цена и качество на продукти и услуги в страната. Това става ясно след проведено проучване в България сред 1 200 респондента на възраст над 17 години. Допитването е осъществено онлайн през месец януари 2021 г. от независимата швейцарска организация ICERTIAS. В резултат на проучването Kaufland България е отличена с наградата Best Buy 2021/2022 г.

Наградата се присъжда на компании, продукти и услуги, които са избрани за номер 1 в съответното проучване и категория. Името на Kaufland България е посочено от респондентите в отговор на въпроса “Коя верига магазини за търговия на дребно (супермаркет) според личния Ви опит предлага най-доброто съотношение цена-качество на българския пазар”. Отличието се присъжда изцяло на база потребителската оценка.


Superbrands  
Kaufland България получи наградата Superbrands за 2019/2020 година

Kaufland България получи наградата Superbrands за България и беше удостоена със специална грамота в категорията "Потребителски марки" за 2019/2020 година.  


TÜV Nord България  
TÜV Nord България

TÜV Nord България е независим институт за сертификация и на хранителни стоки, който проверява и контролира всички доставчици на Шеф месар, и гарантира качествено производство при спазването на всички законови норми. Знакът "Контролирано качество при производителя" гарантира контрола върху качеството, доставката и производството.


Утвърден стандарт Стара Планина  
Утвърден Стандарт Стара Планина

"Стара планина" е стандарт, утвърден от Министерството на земеделието и храните, в който са описани технологични изисквания за производство на продукти от свинско, говеждо и птиче месо. Месните продукти по стандарт "Стара планина" отговарят на високи критерии за качество, на определени изисквания за производство и опаковане и не съдържат соя и картофено нишесте. Стандарт "Стара планина" е доброволен за одобрени производители и се прилага само от тези, които искат да предложат продукти, отговарящи на високите му изисквания.


Защитени наименования за произход или защитени географски указания  
Защитени наименования за произход или защитени географски указания

В Европейския съюз има разработена цялостна Политика на качеството – защитени наименования, която включва защитени наименования за произход, защитени географски указания, храни с традиционно специфичен характер и т. нар. незадължителни термини за качество (планински продукт и продукт на островно земеделие). Тази политика изпълнява следните цели – да изтъкне специфичните качества на определени типични продукти на пазара и да ги отличи от останалите продукти в магазините чрез означаването им със съответните утвърдени символи на ЕС. В хипермаркети Kaufland могат да бъдат открити редица продукти, обозначени с утвърдените символи за защитени наименования.


Ябълки Südtirol  
Ябълки Südtirol

Те са изключително сочни, ароматни, хрупкави, едри и вкусни. Несравнимият им вкус се дължи на чистия планински въздух и многото слънце на Южен Тирол (Südtirol) - Италия, в чиято емблема са се превърнали. Алпийско-средиземноморският климат прави това райско място перфектно за отглеждане на различни сортове ябълки с високо качество, което се тества и контролира постоянно - от дървото до пазарската количка.


Fairtrade International  
Продукти, обозначени със стандарта Fairtrade

Fairtrade означава по-добри цени за семейства с малки стопанства, както и достойни условия на труд за служителите в плантациите от развиващите се страни.


Програма Fairtrade Cocoa  
Шоколади и шоколадови продукти

Печат "Справедлива търговия с какао": производителите на какао могат да продават допълнителни дялове от реколтата си при условията на справедлива търговия. Това води до подобряване условията им на живот и труд, както и до по-екологично производство.


Сертификат UTZ
Шоколадови продукти с марката K-Classic

Сертификатът UTZ се издава за различни видове кафе и чай, произведени по устойчив начин. Мисията на UTZ е да създаде свят, в който устойчивото производство е норма.


Rainforest Alliance Certified™  
Сертификатът Rainforest удостоверява, че земеделците отглеждат своите култури по високи стандарти за устойчиво земеделие.

Сертификатът Rainforest Alliance Certified™ се издава за какао, кафе, чай, цитрусови плодове или банани, които се отглеждат в съответствие с екологичните, социалните и икономическите изисквания на организацията.


Яйца от алтернативни форми на отглеждане на кокошките  
Яйца от алтернативни форми на отглеждане на кокошките

За нас от голямо значение е използването на яйца от подово отглеждани или свободни кокошки при производството на тесто и тестени продукти от нашите собствени марки. Избрани стоки като гофретите на K-Classic, например, имат на опаковката си обозначение, че са произведени от яйца на подово отглеждани кокошки.    

Kaufland си поставя за цел до 2025 г. да се откаже напълно от употребата на яйца от клетъчно отглеждани кокошки за продуктите от собствените си марки.


Bioland logo

Wertvolle Bio-Produkte aus Deutschland und Südtirol. Bioland steht für klimaschonende, fortschrittliche Landwirtschaft und für Respekt vor Tier und Mensch. Die Landwirte sorgen für gesunde Böden, sauberes Grundwasser und eine hohe Artenvielfalt.

Mehr unter www.bioland.de

The seal "Cotton made in Africa"

Cotton made in Africa (CmiA) ist ein international anerkannter Standard für nachhaltige Baumwolle aus Afrika. Im Fokus steht der Umweltschutz und bessere Arbeits- und Lebensbedingungen für Kleinbauern und Arbeiter in den Entkörnungsbetrieben.
Mehr auf: www.cottonmadeinafrica.org

Eвропейско лого за биоземеделие  
Продукти на собствената марка на Kaufland K-Bio

Kaufland предлага много органични продукти във всички продуктови категории - от плодове и зеленчуци, през млечни продукти, напитки, кафе и чай до консерви и дълбокозамразени храни. Много от тези продукти са от собствената ни марка K-Bio.

Eвропейското лого за биоземеделие върху опаковката показва, че продуктите са произведени съгласно строгите правила и наредби на ЕС под постоянен контрол от независими, оторизирани от държавата институции.

Kaufland притежава сертификат DE-ÖKO-006.


Bioland  
Bioland

Ценни биологични продукти от Германия и Южен Тирол. Bioland застава зад прогресивното земеделие, щадящо климата, животните и хората. Земеделските стопани се грижат за здрави почви, чисти подпочвени води и голямо биоразнообразие.


V-Label  
V-Label Vegan

Продуктите, които са вегетариански или веган, носят логото V-Label. Веган продуктите не съдържат животински съставки или суровини като месо, риба, яйца и млечни продукти.


Vegan Society  
Лого Vegan

Цветето, знак на Британското веган общество, се поставя върху продукти, които не съдържат животински съставки и следователно са подходящи за веган хранене и начин на живот.


Сертификат MSC за устойчиво рибовъдство  
Рибни продукти и консерви

Логото на Marine Stewardship Council (MSC) обозначава риба от устойчив риболов. Риболовът, сертифициран по MSC, гарантира, че рибните запаси са в добро състояние, морското местообитание е защитено и приловът е сведен до минимум.


Aquaculture Stewardship Council  
Рибни продукти с ASC сертификат

Логото на Aquaculture Stewardship Council (ASC) обозначава устойчиво отглежданите риба и морски дарове. Рибните стопанства, сертифицирани по ASC, трябва да докажат, че спазват устойчиви практики на култивиране и осигуряват добри и справедливи условия на труд.


Dolphin Safe  
The SAFE seal

Печатът Dolphin Safe на американския Earth Island Institute сертифицира продукти от риба тон, чиито риболов не застрашава делфините и навлизането им в рибарските мрежи.

 


Ohne GenTechnik  
Ohne GenTechnik

Логото Ohne GenTechnik обозначава храни, които не съдържат генетично модифицирани съставки до определената граница от 0,1% на съставка.


Der Blaue Engel  
The seal "Blue Angel"

Сертификатът Der Blaue Engel се присъжда на продукти и услуги, които са особено щадящи към околната среда. Те отговарят на високите стандарти за здравословни и безопасни условия на труд както и на изискванията за годност за употреба.


EU Ecolabel  
EU Ecolabel

Екомаркировката на ЕС обозначава намаляването на различни въздействия върху околната среда на всеки етап от жизнения цикъл на даден продукт. Определените в критериите нива са такива, че да се насърчават продукти, които имат по-слабо общо въздействие върху околната среда.


Bitrex®  
Сигурност в домакинството

Нашето желание е да допринесем за един по-безопасен за децата свят. Затова перилни и почистващи препарати от собствените ни марки K-Classic, K-Favourites, MyProject, Newcential и Countryside съдържат горчивото вещество Bitrex®. Тази съставка е толкова горчива, че кара децата веднага да изплюят течността, вместо да я глътнат.


Sustainable Cleaning
 
Перилните и почистващи препарати от собствената ни марка K-Classic носят логото Sustainable Cleaning

Печатът Sustainable Cleaning обозначава почистващите препарати, които отговарят на високи стандарти за екологична безопасност, свеждат до минимум отпадъците и предоставят ясна и прозрачна информация за по-устойчивата си употреба.


Forest Stewardship Councils®  
Моливи и салфетки от собствената марка на Kaufland K-Classic

Печатът на FSC® се поставя върху продукти от дървесина и хартия, които са независимо сертифицирани в съответствие със строгите насоки на Forest Stewardship Council®. По този начин се насърчава устойчивото стопанисване на горите в световен мащаб.


Стандарт GOTS (Global Organic Textile Standard)  
Стандарт GOTS (Global Organic Textile Standard)

Стандартът GOTS (Global Organic Textile Standard) гарантира устойчивото производство на текстил по цялата верига на доставки. От извличането на екологично чисти природни суровини до екологично и социално отговорното производство и прозрачното етикетиране.


Cotton made in Africa  
Лого на инициативата Cotton made in Africa

Cotton made in Africa (CmiA) е международно признат стандарт за устойчив памук, произведен в Африка. Фокусът е върху опазването на околната среда и по-добрите условия на труд и живот за дребните фермери и работници в Африка.


Cradle to Cradle Certified®  
Cradle to Cradle Certified®

Cradle to Cradle Certified® е световно признат стандарт за по-безопасни и по-устойчиви продукти, които са подходящи за кръговата икономика.


MADE IN GREEN на OEKO-TEX®  
MADE IN GREEN на OEKO-TEX®

Логото на MADE IN GREEN by OEKO-TEX® обозначава проследимост на текстилните изделия и гарантира екосъобразно, безопасно и социално отговорно производство.


Global Recycled Standard
Global Recycled Standard

Продуктите, които са сертифицирани съгласно Global Recycled Standard (GRS), съдържат рециклирани материали. Логото на GRS може да се използва, ако продуктите се състоят от поне 50% рециклиран материал.


Organic Content Standard (OSC)  
Organic Content Standard

Стандартът Organic Content Standard (OCS) позволява да се обобщи точния процент органични материали в даден продукт, както и неговото проследяване по цялата производствена верига. Логото посочва, че се използва органичен памук.


NATRUE  
NATRUE

Логото на NATRUE обозначава натуралната и органичната козметика. Продуктите са произведени от 100% натурални, близки или идентични на натуралните съставки.