Данните за филиала се зареждат.

Вашите данни се зареждат.

Kaufland София Полумаратон

На 13 май, точно в 9:00 часа сутринта в неделния ден, съпроводени от камбанния звън на храм-паметник "Свети Александър Невски", над 1000 души стартираха в първия самостоятелен полумаратон на София., който превърна центъра на столицата в спортна писта.

Трите дистанции и специалната щафета за ученици бяха подходящи както за активни и запалени бегачи, така и за начинаещи спортисти, за семейства, за деца и ученици - за всеки, който е решил да започне да води по-активен начин на живот.

Полезни съвети за бъдещи супер маратонци

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_666/bul/61/32/Asset_2266132.jpg

Тренирайте с други хора

Груповите тренировки повишават мотивацията и Ви помагат да се придържате към тренировъчния план. Когато бягате с други хора, които Ви окуражават, по-лесно ще постигнете поставените цели.

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_666/bul/67/27/Asset_2276727.jpg

Отделяйте време за почивка

Може да си мислите, че ежедневната натоварена тренировъчна програма е най-добрата подготовка, но грешите. Дните за почивка са за възстановяване както на тялото, така и на ума.

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_666/bul/67/24/Asset_2276724.jpg

Натоварвайте се постепенно

Следвайте тренировъчната си програма и увеличавайте натоварването постепенно. Бягайте поне три пъти седмично, разнообразявайте маршрута и опитайте да бягате и по терен с наклон. Всяка седмица увеличавайте дистанцията за тренировка с не повече от 10%.


Снимка на част от хората, участващи в свободните тренировки
Снимка на част от хората, участващи в свободните тренировки
Снимка на част от хората, участващи в свободните тренировки
Снимка на част от хората, участващи в свободните тренировки
Снимка на част от хората, участващи в свободните тренировки
Снимка на част от хората, участващи в свободните тренировки
Снимка на част от хората, участващи в свободните тренировки
Снимка на част от хората, участващи в свободните тренировки
Снимка на част от хората, участващи в свободните тренировки
Снимка на част от хората, участващи в свободните тренировки
Снимка на част от хората, участващи в свободните тренировки
Снимка на част от хората, участващи в свободните тренировки

Тренировки

За да пробягате 21 км, имате нужда от повече от чифт удобни маратонки и зареден с мотивираща музика смартфон. Нужни са интензивни тренировки. Ние знаем това и, за да бъде подготовката пълноценна, в неделите преди големия старт организирахме отворени тренировки с професионален треньор на паркинга на Kaufland, бул. „Ген. Тотлебен” 36.


Карта на трасето с дължина 21 километра
Карта на трасето с дължина 10 километра
Карта на трасето с дължина 5 километра

Карта на трасето

Всяка от дистанциите - 21.1 км, 10км и 5км беше с отделно трасе, но обща старт/финална зона на площад Св. Александър Невски.

21.1 км

  • Контролно време: 180 мин.

10 км

  • Контролно време: 90 мин.

5 км

  • Контролно време: 60 мин.

 


Pasta Party

Изображение на макарони и свежи чери домати

В деня преди полумаратона организирахме Pasta Party за шампиони! За всички регистрирани участници в Kaufland София Полумаратон на 12 май на пл. „Св. Александър Невски“ осигурихме зареждаща с енергия, свежа и качествена, вкусна и засищаща, специално приготвена паста.