Данните за филиала се зареждат.

Данните ти се зареждат.
Това не е Вашият филиал?
Промяна
Вашият Kaufland филиал

Последно избирани филиали

Една спокойна бременност

Остават само още няколко седмици и най-накрая ще можете да държите вашето малко слънчице в ръце. Тъкмо сега желаете да съберете сили за раждането, но просто не сте спокойни? Имаме съвети за спокойни нощи.

Когато нощите са дълги, а дните къси

По време на бременността – и особено през последните три месеца от нея – мислите на бъдещата майка се въртят все повече около предстоящото раждане. „Всичко ли ще бъде наред?“, „Кога най-сетне ще започне?“ и „Ще се справя ли?“, са въпросите, които прекъсват съня на много бременни жени. И всички знаем: безсънните нощи се отразяват негативно на тялото. Предлагаме ви няколко идеи как да се успокоите през все по-малко оставащите до раждането нощи. Така ще съберете силите си за предстоящото раждане и за вълнуващите мигове, които ви очакват след това.

Какво Ви е необходимо:

  • Добавки за вана с успокоителен ефект
  • Топли напитки без кофеин
  • Възглавница за кърмещи или бременни жени
  • Удобни меки дрехи и термофор грейка

Създаване на ритуали за сън – избягване на стреса и отрицателните мисли

Опитайте се преди лягане да намерите за себе си или за двамата с партньора ви ритуал за преди заспиване. Оставете излъчващите светлина предмети като таблети или смартфон няколко часа преди това настрани и си позволете една терапия за дигитална детоксикация. Вместо това се гушнете в обятията на своя партньор или се отдайте на дълго мечтаното четене на роман. Някои жени могат да прекъснат водовъртежа от мисли като си водят дневник за заспиване, в който записват своите мисли през безсънните часове.

Спокойствие и уют

Към нощните игри на мисли се присъединяват и физически оплаквания като болки в гърба, по-чести повици за тоалетна и неприятно парене в стомаха. Кога, ако не през бременността, можете да си позволите толкова удобства? Ето защо вземайте вечер гореща вана с добавки за вана като лавандула или мелиса. Добавете и свещи и релаксираща музика – чудесно!

Откажете се от напитки със съдържание на кофеин, за да можете вечер лесно да се успокоите, а вместо тях изпийте вкусен билков чай или чаша горещо мляко с мед. Преди лягане не поемайте никаква тежка храна, за да предотвратите паренето в стомаха. Като си лягате мушнете се в топла и удобна мека дреха и се насладете на приятната топлина на термофор грейката. С топли крака тялото се отпуска по-добре и вероятно ще успеете да придумате партньора си да ви направи лек масаж.

Възглавница за кърмене за спокойни нощи

За леглото се препоръчва още през бременността набавянето на специална възглавница за кърмещи и бременни: при странично легнало положение, поставена между колената, тази възглавница поема натиска от мускулите около хълбоците и таза. По време на бременността по-скоро избягвайте да спите по гръб, тъй като цялата тежест на вашето слънчице се концентрира върху матката и долната вена кава, която снабдява с кръв сърцето. Най-добре спете на лявата си страна – това е доказано най-добрата поза за сън по време на бременността, тъй като така се подобрява кръвообращението и плацентата се снабдява най-добре с кръв. И тогава: затворете очи и спете спокойно.