Данните за филиала се зареждат.

Данните ти се зареждат.
Твоят Kaufland

Последно избирани филиали

Новият хипермаркет Kaufland в град София отвори врати

  • Това е първият ни хипермаркет, който се намира на територията на ритейл парк. 
  • С новия си магазин продължаваме експанзията си в София и ще обслужваме близо 45 000 жители на североизточните предградия на столицата.
  • Хипермаркетът в район „Кремиковци“ ще има най-голямата пекарна, която ще предлага на клиентите над 170 вкусни и прясно изпечени артикули.
Открихме първия си хипермаркет в ритейл парк XoPark
Открихме първия си хипермаркет в ритейл парк XoPark
Открихме първия си хипермаркет в ритейл парк XoPark

Навръх 19-ия си рожден ден откриваме първия си хипермаркет, разположен на територията на ритейл парк у нас. Новият магазин е 18-ият на веригата в София и 68-ият в страната. С него разгръщаме експанзията си в столицата – откривайки врати в най-големия ритейл парк у нас - XOPark Sofia (познат доскоро като Jumbo Plaza). Общата инвестиция в обекта е над 25 млн. лв., с която тази в столицата надвишава 525 млн. лева. С новия филиал разкриваме над 100 нови работни места в София.

Стратегическата локация на ритейл парка ще позволи достъп на близо 45 000 жители от североизточните столични квартали, както и на пътуващите по магистрала „Хемус“, до най-богатия асортимент в България – до близо 24 000 хранителни и нехранителни продукта – вкл. свежо месо, риба, сирена и пекарна с над 170 изпечени на място продукта.

„За тези 19 години присъствие на българския пазар, ние в Kaufland превърнахме съотношението „достъпна цена – високо качество“ в стандарт. Към него добавяме най-голямото разнообразие от стоки на нашите клиенти. Всяка година сертифицираме и надграждаме качеството, което предлагаме и непрекъснато разгръщаме потенциалите си в посока удобство на нашите клиенти. В най-новия ни обект пазаруването се превръща в истинско преживяване за цялото семейство и има избор за всички“ – коментира по време на откриването изпълнителният директор на Kaufland България Иван Чернев. 

С откриването на новия Kaufland-ХОPark, обявяваме и старта на мащабна социална кампания, посветена на възстановяване и подновяване на туристически маршрути в цялата страна и поощряване на здравословния начин на живот и движение близо до природата. Първият обект, който ще бъде подновен още тази пролет, е 50-километрова екопътека в район „Кремиковци“. „В годините сме доказали, че сме добър и грижовен съсед на местата, в които развиваме дейността си и реализираме множество проекти, свързани с опазване на околната среда, подкрепа на българското образование и култура и подобряване грижата за децата. Днес стартираме официалното си партньорство с Българския туристически съюз точно тук, в един много обичан от софиянци район за съботно-неделни разходки – изключително живописната местност „Градището“ и 800-годишния Кремиковски манастир „Св. Георги Победоносец“. В тази местност с невероятна гледка към София и Софийското поле предстои да възстановим 50 км. екопътеки – с указателни табели и маркировка, която да ги направи още по-удобни и безопасни за преходи и разходки близо до природата“ – обяви още Иван Чернев.

„Успехът ви е важен за всички нас. Вие не само създавате работни места, но и давате шанс да можем да пазаруваме конкурентно и със своя избор. Желая успех на всички вас. Уверявам ви, че район „Кремиковци“ е най-удобното място, за да реализирате инициативата, която предприемате с Българския туристическо съюз.“ – каза Лилия Донкова, кмет на район „Кремиковци“.

Със своите 55 000 кв. м. XOPark Sofia е най-големият ритейл парк на Балканите. Той е установена шопинг дестинация от 2011 г., която тази година разширява площта си с допълнителни 25 000 кв. м. Търговският център е собственост на „Тринити Кепитъл“.

„Отварянето на Kaufland на територията на XOPark Sofia e крайъгълен камък за „Тринити Кепитъл“. Много се радваме, че този проект е стартът и на дългосрочно бизнес партньорство между два доказани лидера, всеки в своя сегмент, които споделят общи ценности и визия за устойчиво бъдеще и иновации. И не на последно място, гордеем се, че  първият обект на Kaufland, който отваря врати в ритейл парк, е именно в XOPark Sofia.” – каза при откриването Стоян Колев, изпълнителен директор на „Тринити Кепитъл“.

 

За новия хипермаркет на Kaufland:

  • В новия хипермаркет клиентите могат да открият изключително богато разнообразие от над 23 200 свежи и качествени продукти, от които близо 6000 нехранителни стоки. 
  • Отличителната за Kaufland витрина с обслужване в новия хипермаркет е с дължина от близо 24 метра и предлага свеж избор от повече от 440 артикула, сред които прясно месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси. 
  • В магазина е разположена и най-голямата собствена „Пекарна“ на Kaufland където клиентите ще открият над 172 вида прясно приготвени хляб и тестени изделия. Към постоянния асортимент, всяка седмица посетителите ще могат да се насладят и на допълнителен брой разнообразни печива от цял свят.
  • Kaufland подкрепя местните производители, като в хипермаркета ще има обособена зона „Фермерски пазар“ с 36 месни и млечни стоки от малки ферми от района.
  • В допълнение на тях магазинът ще предлага стоки от над 300 български производители, продукцията на 40 от тях ще е в секцията „Плодове и зеленчуци“. Важна част от предложенията в богатия асортимент са и собствените марки на Kaufland, които са над 3700 в новия обект. Сред тях са продуктите на вдъхновената от традиционната българска кухня марка „Брей!“, които вече са над 150 вида. 
  • Освен богатия микс от продукти, на територията на хипермаркета ще бъде разположена аптека SOpharmacy, Easy Pay, автомат на Speedy, както и първият обект в Kaufland на плевенската верига за пица Cantonata

 

Иновативни решения пестят времето за пазаруване

За да улесни процеса и времето за пазаруване, хипермаркетът в район „Кремиковци“ разполага с 6 стандартни каси и 8 такива на самообслужване. В новия филиал е внедрена и иновативната услуга за дигитално пазаруване K-SCAN, която дава възможност на клиентите сами да сканират избраните от тях стоки, докато пазаруват в магазина, спестявайки от времето за ваденето на продуктите на каса. Сканирането на артикулите става с личен мобилен телефон или специален ръчен скенер, още преди всеки един от артикулите да бъде поставен в количката. 

 

Строителство с грижа за природата

Сградата на новооткрития хипермаркет в район „Кремиковци“ е построена според високите международни стандарти на Сертификата за устойчиво строителство EDGE, което гарантира 20% по-висока ефективност. Магазинът отговаря на най-новите стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван със системи, щадящи околната среда. Системата за отопление и охлаждане на този филиал е изключително енергийно ефективна, като използва нов тип термопомпен агрегат с хладилен агент пропан, който е напълно безвреден за околната среда. Предстои поставянето на фотоволтаична инсталация на покрива на магазина, която ще спестява допълнително около 20% от годишното му потребление на електрическа енергия. 

В унисон със стратегията на Kaufland за намаляване на използването на пластмаса, магазинът ще разполага с ръчни кошници за пазаруване от рециклирана пластмаса. 

 

За Kaufland България:

Kaufland България е търговската верига на дребно с най-богат асортимент от 24 хил. хранителни и нехранителни стоки.  Годишният оборот на компанията е от над 2 млрд. лв. Тя е един от най-големите частни работодатели в страната с екип от над 7900 служители. През 2025 г. компанията разполага с 68 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата. 


Важно съобщение

Уважаеми клиенти, във връзка със зачестили фалшиви игри, за които се твърди, че се провеждат от името на Kaufland България, Ви напомняме, че в игрите си НЕ изискваме заплащане на такси или информация като възраст, рождена година или данни от дебитна/кредитна карта.