Данните за филиала се зареждат.

Данните ти се зареждат.
Това не е Вашият филиал?
Промяна
Вашият Kaufland филиал

Последно избирани филиали

Често задавани въпроси

деца върху количка за пазаруване в Kaufland

Имате въпрос, свързан с нашите хипермаркети или асортимент? Вълнува Ви какви собстени марки предлагаме или какво може да намерите на нашия сайт? Тук събрахме за Вас най-често задаваните въпроси, но ако имате нужда от повече информация, може да поставите Вашия въпрос в нашия онлайн формуляр или да го зададете на безплатния ни клиентски телефон. Всеки въпрос може да намери своя отговор.

Общи въпроси за нашия сайт

Публикувате ли актуалната седмична брошура в интернет?

Да, на нашия сайт може да откриете актуалните седмични предложения на Kaufland. Изберете Вашия хипермаркет и може да разгледате предложенията.

Къде мога да открия информация за хипермаркетите Kaufland?

Можете да откриете адресите и работното време на нашите филиали като в полето „Вашият Kaufland“, намиращо се в горната част на началната страница, напишете града, за който се интересувате. В падащо меню ще видите изброени всички филиали, от които можете да избирате.

Има ли търсачка на сайта?

Функцията за търсене се намира на всяка страница винаги горе вдясно. Тя представлява поле за въвеждане на текст и бутон за стартиране на търсенето. Можете да въвеждате една или повече ключови думи, свързани с търсената от Вас тема.

Каква е функцията на навигационната пътека в горната лява част на сайта?

Не мога да отворя PDF. Каква е причината?

За отварянето на PDFфайлове се нуждаете от специална програма. Свалете си тук безплатно Adobe Reader.

Търсене на Kaufland

Къде да намеря най-близкия хипермаркет и информация за него?

Моля, използвайте функцията Търсене на филиал. Към всеки филиал ще намерите информация за адрес, работно време и предлагани услуги.

Към Търсене на филиал

Има ли хипермаркети Kaufland и в други държави?

Да, хипермаркети от веригата Kaufland има и в Германия, Чехия, Словакия, Полша, Хърватска и Румъния.

Към kaufland.com

Защо търсенето на филиал не работи при мен?

За да може да бъде избрано Вашето местоположение автоматично, кликнете върху символа вдясно до полето за търсене (цел). Ако получите съобщение за грешка, проверете настройките на своя браузър. Убедете се, че локализацията е пусната. Ако след това локализация все още не е възможна, може да намерите своя хипермаркет като зададете пощенски код и населено място в полето за търсене.

Към Търсене на филиал

Защо трябва да избера хипермаркет, за да мога да разгледам актуалните предложения?

За да разгледате предложенията за Вашия хипермаркет, е необходимо преди това да изберете конкретен хипермаркет. С избора на хипермаркет ние можем да гарантираме, че Вие получавате информация за всички продукти, налични в конкретния хипермаркет. Изберете хипермаркет, кликнете „Избор на Kaufland“ и филиалът ще бъде запаметен.

Към Търсене на филиал

Къде да открия подробна информация за даден хипермаркет?

Моля, използвайте функцията Търсене на филиали. Там ще откриете информация за конкретния филиал като адрес, работно време и предлагани услуги.

Към Търсене на филиал

Списък за пазаруване

Защо трябва да се регистрирам, за да изготвя списък за пазаруване?

Тъй като Вашият списък за пазаруване на kaufland.bg е като на мобилното приложение на Kaufland, Вие се нуждаете от регистрация.

Има ли функция за печат?

Да, кликнете върху „Списък за пазаруване“ и изберете „Показаване на списък“ от менюто. Долу вдясно ще намерите иконата на печат.

Защо в моя списък за пазаруване няма цени?

В момента в списъка за пазаруване не излизат цените на избраните продукти, но скоро и тази функция ще бъде активна.

Електронен бюлетин

Безплатен ли е абонаментът за електронния бюлетин?

Седмичният електронен бюлетин на Kaufland ще Ви информира безплатно за нашите актуални предложения и всякакви новости, свързани с Kaufland.

 Абониране

Как мога да се абонирам/отпиша за/от елекронния бюлетин на Kaufland?

Можете да се абонирате или отпишете от нашия електронен бюлетин в рубриката Електронен бюлетин, в раздел Обслужване на нашата интернет страница.

Абониране

Отписване

Как мога да променя данните на профила си?

Можете да променяте данните на профила си чрез линка, който получавате с всеки електронен бюлетин. Ще го откриете в най-долната част на имейла. Просто натиснете (кликнете) с мишката върху линка „Тук можете да промените данните на профила си“.

Колко често ще получавам електронен бюлетин от Kaufland?

Безплатният електронен бюлетин на Kaufland се изпраща до абонатите всяка седмица.

Ще публикувате ли актуалните седмични предложения в електронния бюлетин?

Всяка седмица в безплатния ни електронен бюлетин ще откриете банер / препратка към електронния вариант на нашата седмична брошура. Трябва просто да натиснете (кликнете) с мишката върху банера с артикули.

При отваряне на линка за потвърждение на абонамента се показва грешка. Какво да направя?

Защо не получих последния електронен бюлетин?

Ако не получите електронния ни бюлетин, проверете дали имейлите не са отишли директно в спам папката на Вашата поща. Не изключвайте и възможността да сте достигнали максималния обем информация, която може да съхранявате в електронната си поща.

Ако не сте получавали нашия електронен бюлетин никога, може би сте пропуснали да потвърдите абонамента си с помощта на активиращия линк, който сме Ви изпратили при регистрацията на интернет страницата ни. Ако линкът вече не функционира, можете да се регистрирате наново със същия имейл адрес. При непотвърждаване на абонамента, подадената от Вас информация се изтриват от нашата база данни след две седмици.

Не получавам електронен бюлетин, въпреки че се абонирах. Каква е причината?

След като се абонирате за бюлетина през формата на нашата интернет страница, ще получите имейл с линк за потвърждаване на абонамента. Трябва просто да натиснете (кликнете) с мишката върху линка. Ако не получите имейл за потвърждение до час, проверете в спам папката на електронната си поща. Ако не потвърдите абонамента си с помощта на получения линк до две седмици, регистрацията Ви ще бъде изтрита от нашата база данни. След това отново бихте могли да се регистрирате в системата ни със същия имейл адрес.

Нашите игри

Не мога да участвам в онлайн игра, защото страницата не се зарежда. Какво да направя?

В случай че не Ви се зарежда нашата игра, пробвайте отново, след като изтриете кеш и cookies в използвания браузър, както и историята на Вашите търсения.  Можете да го направите през менюто на браузъра, който ползвате. Накрая трябва да затворите всички отворени прозорци на браузъра и да го рестартирате, преди да опитате да отворите играта отново.

Къде мога да проверя дали съм сред печелившите?

В навигацията на главното меню изберете страницата Нашите игри, след това, кликнете върху играта, в която сте взел/а участие или проверете дали сте сред печелившите.

Пазаруване в хипермаркет

Къде мога да открия информация за местоположението на хипермаркетите Kaufland?

С функцията Търсене на филиали ще откриете всичката необходима информация.

Към Търсене на филиали

Къде мога да открия информация за работното време на хипермаркетите Kaufland?

С функцията Търсене на филиали ще откриете всичката необходима информация.

Към Търсене на филиали

Само в брой ли мога да плащам в Kaufland?

Не, разбира се! Стремим се да Ви улесним максимално при плащане. Вие избирате дали да платите в брой, с ваучери или с карта. При нас можете да платите бързо и удобно с карта или ваучер, независимо дали сте си купили само един шоколад или правите седмичните си покупки.

Във всеки хипермаркет Kaufland можете да плащате с кредитни и дебитни карти Борика, Visa и MasterCard, както и с Transcard (издадени след 21.03.2011 г.). Можете да пазарувате и с ваучери на следните оператори:

  • Кауфланд Сървис ЕООД – ваучери за храна Kaufland (научете повече);
  • Томбоу България ООД – ваучери за храна Tombou, ваучери за подарък Cadhoc;
  • Содексо България ЕООД – ваучери за храна ТрапезаPass;
  • Идънред България АД – ваучери за храна Edenred;
  • Призма лукс ООД - ваучери за храна Prizma-Lux;
  • Български пощи - ваучери за храна Български пощи, ваучери за подарък Български пощи, ваучери за социални придобивки Български пощи;
  • Етап-Адресс АД - ваучери за храна Etap.
  • В определени филиали можете да пазарувате и с талони за храна на:
  • ДП РВД - в София, Пловдив, Русе, Бургас, Варна и Горна Оряховица

За Ваше улеснение на входа на всеки хипермаркет има банкомат.

Как определяте Вашата продуктовата гама?

Независимо дали прибавяме или премахваме артикул от нашия изключително богат асортимент, определящ фактор винаги са желанията на нашите клиенти! Особено държим на отлично съотношението между цена и качество.

Към нашите актуални седмични предложения

Въпроси на тема асортимент

Кои са собствените марки на Kaufland?

Собствените марки, които ще откериете във всеки хипермаркет Kaufland, са:

•нашата ексклузивна марка EXQUISIT

•нашата биомарка K-Bio

•нашата изгодна марка K-Classic

•качествена козметика за цялото семейство bevola®

•нашата винена марка Cultura Vini

K-Classic

По какво се разпознават продуктите на K-Classic?

Всички продукти K-Classic можете да разпознаете по червения квадратен знак с буква "K" върху опаковките. Продуктите K-Classic са указани освен това и чрез етикетите за цена и указателните табелки за ниски цени на рафтовете в хипермаркетите – открийте изпитаното качество на марката с гаранция за ниски цени!

Колко продукта K-Classic има?

Към настоящия момент има над 1000 артикула K-Classic и всеки месец се добавят нови продукти. Нашите сътрудници работят непрекъснато, за да разширят асортимента, за да могат да Ви предложат винаги нови, атрактивни продукти K-Classic.

Повече информация за K-Classic

Защо върху опаковката на продуктите K-Classic е изписано „Произведено за Kaufland“?

Kaufland сам определя концепцията на марката K-Classic и дефинира изискванията към качеството по отношение на продуктите и опаковката. С това Kaufland поема пълната и законна отговорност и предоставя за K-Classic своите гаранции:

Повече информация за гаранциите на K-Classic

Как се гарантира качеството на артикулите K-Classic?

Гарантирането на качеството на продуктите с марка K-Classic е от най-висок приоритет за нас. Нашите експерти в областта на качествения контрол непрекъснато проверяват съвместно с независими институти и лаборатории спазването на високите изисквания за качество. Предприетите мерки завършват с редовното изпробване и проверка на приложението на продуктите. Към това спадат и строгите договорни споразумения с производителите. Единствено надеждни и доказали се производители стават доставчици на K-Classic.

Кои продукти K-Classic не съдържат глутен, съответно лактоза?

Декларирането в списъка на съставките на веществата, определени като алергени, е задължително по закон за всеки отделен продукт. Към тези вещества, причиняващи алергични реакции, спадат също и глутенът, лактозата и ядките.

При продуктите K-Classic задължителното отбелязване на веществата, причиняващи алергична реакция, се спазва напълно. По този начин в списъка на съставките ясно се вижда дали например продуктът включва съставка, съдържаща глутен. Декларацията за следи от подобни съставки уведомява за възможни допълнителни алергенни вещества. Изключение от задължителното описание на състава правят продуктите, които поначало не съдържат глутен, съответно лактоза. Към тях спада например минералната вода.

Не съм сигурен, дали даден артикул K-Classic съдържа глутен или лактоза. Какво мога да направя?

Най-добре се обърнете към екипа от нашия отдел за обслужване на клиенти на безплатния ни клиентски номер 0800 1 22 20! Те ще се свържат със съответния производител, за да Ви предоставят подробна информация.

Има ли генномодифицирани продукти на K-Classic?

Не! Ние умишлено се отказваме от генномодифицирани и опасни съставки. Това е клауза от договора ни с производителя. Тъй като в процеса на добиване на фуражните храни не може да бъде дадена 100-процентова гаранция за производство без намеса на генното инженерство, допълнението „без генно инженерство“ при съответните продукти на нашите собствени марки от животински произход не се използва. Основно за K-Classic важи: всички растителни съставки винаги са без намеса на генното инженерство.

Какво мога да направя, ако не съм доволен от някой артикул K-Classic?

Както при всички други артикули, и в този случай важи следното: Ако не сте доволни от наш продукт, ние държим на нашата гаранция: „Без много думи – връщаме парите Ви обратно!" В такъв случай при следваща покупка ще Ви бъде възстановена заплатената сума на Информация в хипермаркета.

EXQUISIT

Какво е EXQUISIT?

EXQUISIT е собствена марка премиум продукти на Kaufland, предназначена за всички, които имат желание да опитат нещо по-специално и да внесат малко лукс в ежедневието си. Продуктите от марката EXQUISIT са с висококачествени съставки, произведени в редица европейски държави, популярни с традициите си в кулинарната култура, сред които Италия, Германия и Франция.

Мога ли да открия продуктите с марка EXQUISIT в постоянния асортимент на Kaufland?

Селекцията от луксозни предложения, която се произвежда под собствената марка на Kaufland EXQUISIT е част от богатия асортимент на веригата в избрани празнични периоди от годината, а именно – преди коледните и великденските празници. 

Какво прави EXQUISIT продуктите толкова добри?

При избора на продукти, нашите експерти обръщат особено внимание на:

  • страхотното вкусово изживяване чрез подбрани съставки
  • произхода на отделните съставки или продукти, както и на изключителния метод на производство
  • време на зреене за отделните съставки - за да може удоволствието да е наистина пълно

K-Bio

По какво се различават продуктите K-Bio от конвенционалните?

Всички К-Bio продукти отговарят на европейските закони и стандарти за производство на биопродукти. Това включва и стриктни указания за методите на отглеждане и животновъдство, използването на пестициди и минерални торове.

В биопроизводството използването на генномодифицирани фуражи и семена, синтетични химически пестициди или слабо разтворими минерални торове и облъчване на продуктите и суровините е забранено. Всички биопродукти са без изкуствени оцветители и добавени овкусители.

Откъде мога да закупя K-Bio продукти и как да ги позная?

Продукти с марка K-Bio може да откриете само в хипермаркети Kaufland. Ще ги познаете по зеленото лого с червено „К“.

Към K-Bio

Hip&Hopps®

Какво е Hip & Hopps®?

Hip & Hopps® е собствената марка на Kaufland предназначена за деца и тийнейджъри. Hip & Hopps® е за готините, активни хлапета и техните родители, които предпочитат високо качество и функционалност, в съчетание със съвременни опаковки и достъпни цени.

Какви продукти предлага марката Hip & Hopps®?

Марката Hip & Hopps® включва основи дрехи за ежедневна употреба, сред които са тениските, панталоните и якетата. Продуктовата гама се фокусира върху бельото и чорапогащите. Допълваме марката регулярно със сезонни, модерни и креативни продукти, които винаги са на добра цена.

Как се осъществява качественият контрол при текстила?

Както при всички наши продукти, така и при марката Hip & Hopps®, залагаме на високо качество и практичност. Нашите експерти по качеството, както и независими институти проверяват това регулярно. Освен това, преработените естествени влакна, които използваме в голяма част от продуктите, са от памук, сертифициран по GOTS (Глобален стандарт за органичен текстил).

Къде се произвеждат продуктите?

Върху етикета винаги е посочена страната на производство на продуктите с марка Hip & Hopps®. Ние работим с опитни производители и редовно контролираме дали продуктите отговарят на критериите ни за качество. В повечето случаи производството се контролира от нашите експерти по качеството на място. Освен това, всички текстилни продукти се проверяват от независими институти за изпитване.

Защото продуктите с марка Hip & Hopps® могат да бъдат открити само ексклузивно в Kaufland?

Ние в Kaufland определяме както концепцията за марката Hip & Hopps®, така и изискванията си към продукта, качеството и опаковката му. Ние поемаме пълната юридическа отговорност и сме определени като производител на продуктите Hip & Hopps®.

Как да пера продуктите с марка Hip & Hopps®?

Тъй като повечето продукти на Hip & Hopps® се произвеждат от памук, те са много лесни за поддръжка. Преди старта на производството нашите продукти се подлагат на многократно изпиране, за да се гарантира качеството им. Всички инструкции за пране и поддръжка могат да бъдат намерени на етикета.

bevola®

Какво е bevola®?

bevola® е козметичната марка на Kaufland за всички тези, за които висококачествените продукти за грижа за тялото на изгодна цена са от изключително значение. Разнообразната гама от продукти на bevola® има решение за всеки член на семейството и съдържа продукти за грижа за кожата и косата, широк спектър от бебешки продукти, както и специална серия продукти за мъже. Ексклузивната козметична линия bevola® може да бъде закупена само в хипермаркети Kaufland.

Защо продуктите с марка bevola® могат да бъдат закупени само в Kaufland?

Продуктите с марка bevola® са разработени ексклузивно за Kaufland. Така Kaufland може да отговори по-добре на търсенията и потребностите на клиентите си и непрекъснато да разширява своята продуктова гама в сектор козметика.

Колко продукта на bevola® има?

Kaufland България вече предлага над 100 продукта от серията, създадени с мисъл и грижа за цялото семейство. До края на 2018 година компанията планира да обогати броя на продуктите от серията bevola®, за да отговори на потребителското търсене.

Защо продуктите с марка bevola® са толкова разнообразни?

Разнообразната гама от продукти на bevola® има решение за всеки член на семейството и съдържа продукти за мъже, жени, деца и бебета.

bevola Baby® - Кога може да се започне с употребата на шампоан?

Тъй като при новородените почти няма или изцяло липсва коса, измиването само с вода и гъба е повече от достатъчно. Едва когато косата на бебето се сгъсти, можете да започнете да използвате бебешки шампоан bevola Baby® до два пъти седмично.

Подходящи ли са мокрите кърпички bevola Baby® и за почистване на грим?

Мокрите кърпички bevola Baby® могат да се използват и за лице. Въпреки това, към момента няма проведени изследвания доколко подходящи са и за отстраняване на грим. Препоръчваме Ви за почистване на Вашия грим да използвате специални продукти, предназначени за това.

Къде да изхвърлям мокрите кърпички bevola Baby®?

Кърпичките не трябва да се изхвърлят в тоалетната, а само в кошчетата за боклук.

Какви аромати се съдържат в мокрите кърпички bevola Baby®?

В мокрите бебешки кърпички bevola Baby® се съдържат единствено аромати, които са разработени, за да бъдат подходящи за чувствителната бебешка кожа.

Stephansbräu

Как да разпозная бирата Stephansbräu?

Бирите от нашата собствена марка Stephansbräu могат лесно да бъдат разпознати по характерното лого.

Как да разпозная различните сортове бира?

Пшеничното пиво има син, радлерът жълт, тъмната бира черен, а lager-бирата, червен етикет. При безалкохолните бири цветовете на етикети съответно са по-светли.

Kuniboo®

Какво е Kuniboo®?

Kuniboo® е собствената марка на Kaufland предназначена за бебета и малки деца, която ви обещава отлично качество и функционалност. Талисман на марката е енотът Kuniboo, който е малък, дързък и винаги готов за забавление. Kuniboo® се предлага ексклузивно само в Kaufland.

Какви продукти предлага марката Kuniboo®?

Kuniboo® предлага селекция от висококачествени дрешки за ежедневна употреба - бодита, тениски, панталони и други. Продуктовата гама се фокусира върху бельо и чорапогащи. В допълнение, клиентите ще могат да открият и различни сезонни предложения, които няма да са част от постоянния асортимент.

Как се осъществява качественият контрол при текстила?

Както при всички наши продукти, така и при марката Kuniboo®, залагаме на високо качество и практичност. Нашите експерти по качеството, както и независими институти проверяват това регулярно. Освен това, преработените естествени влакна, които използваме в голяма част от продуктите, са от памук, сертифициран по GOTS (Глобален стандарт за органичен текстил).

Къде се произвеждат продуктите?

Върху етикета винаги е посочена страната на производство на продуктите с марка Kuniboo®. Ние работим с опитни производители и редовно контролираме дали продуктите отговарят на критериите ни за качество. В повечето случаи производството се контролира от нашите експерти по качеството на място. Освен това, всички текстилни продукти се проверяват от независими институти за изпитване.

Защото продуктите с марка Kuniboo® могат да бъдат открити само ексклузивно в Kaufland?

Ние в Kaufland определяме както концепцията за марката Kuniboo®, така и изискванията си към продукта, качеството и опаковката му. Ние поемаме пълната юридическа отговорност и сме определени като производител на продуктите Kuniboo®.

Какво отличава продуктите с марка Kuniboo® от конкуренцията?

За първите крачки в голямото предизвикателство наречено живот са необходими качествени, удобни и меки дрешки. Затова ние от Kaufland създадохме Kuniboo® с много любов и грижа за малките съкровища. Подбрахме сертифицирани материали с отлично качество, направихме удобни модели и ги украсихме с весели детски мотиви. И всичко това на изгодна цена. За нас високото качество на материалите и изработката на Kuniboo® са от голямо значение. Естествените влакна, които използваме в голяма част от продуктите, са от памук, сертифициран по GOTS (Глобален стандарт за органичен текстил).  Благодарение на нашите опаковки с отвори по тях, Вие може да усетите материята и сами да се убедите в нейното качество.

Какво отличава органичния памук от обикновения?

За разлика от конвенционалния памук, органичният, е отглеждан без пестициди, хербициди и химични торове. За да бъде сертифициран органичния памук, трябва да бъде доказано, че стриктно са спазени ред строги изисквания. При производството на продукти от органичен памук не се използват стандартните вредни вещества като формалдехид, например. Освен това, за изделията от органичен памук се използват растителни или минерални бои, които не съдържат тежки метали и петролни продукти. Тези предимства, както и фактът, че не предизвикват кожни реакции, правят продуктите от органичен памук особено предпочитани за бебета и малки деца.

Как да пера продуктите с марка Kuniboo®?

Тъй като повечето продукти на Kuniboo® се произвеждат предимно от органичен памук, те са много лесни за поддръжка. Преди старта на производството нашите продукти се подлагат на многократно изпиране, за да се гарантира качеството им. Всички инструкции за пране и поддръжка могат да бъдат намерени на етикета.

Kidland®

Какво е Kidland®?

Kidland® е собствената линия детски играчка на Kaufland. Тя е насочена към всички, които ценят оригиналните и висококачествени играчки на изгодна цена.

Какви са продуктите, които се предлагат под марката Kidland®?

Продуктовата гама Kidland® включва играчки за всички възрасти и от различни категории.

На какво отделяме специално внимание при нашите продукти Kidland®?

Нашата цел е да подкрепим естествената игривост на детето и същевременно да насърчим двигателните му умения и възприятия. Ето защо отдаваме голямо значение при избора на форми, цветове и материали.

Как се осъществява качественият контрол върху продуктите с марка Kidland®?

За нас високото качество на материалите и изработката на Kidland® са от голямо значение. Ние не оставяме нищо на случайността. Освен вътрешния контрол на качеството, разчитаме и на опита на независими институти. При дървените играчки обръщаме внимание на сертифицираните по FSC суровини от устойчиви горски стопанства. В допълнение, всички дървени играчки са сертифицирани от TÜV.

Къде се произвеждат играчките?

Работим заедно с опитни производители от цял свят. Страната на произход на продуктите с марка Kidland® е посочена на тяхната опаковка.

Защото продуктите с марка Kidland® могат да бъдат открити само ексклузивно в Kaufland?

Ние в Kaufland определяме както концепцията за марката Kidland®, така и изискванията си към продукта, качеството и опаковката му. Ние поемаме пълната юридическа отговорност и сме определени като производител на продуктите Kidland®.

Какво мога да направя, ако не съм доволен от моя продукт Kidland®?

Както и при всички останали стоки, които се предлагат в Kaufland, важи правилото: Без да дискутираме, ще заменим артикула или ще Ви върнем парите срещу представяне на касова бележка.

SWITCH ON

Как да позная продуктите с марка SWITCH ON?

Ще познаете продуктите по логото SWITCH ON, което стои на видимо място на опаковката.

Продуктите на SWITCH ON имат ли гаранция и какво гарантира тя?

Да, всички продукти с марка SWITCH ON имат 3 години гаранция, считано от датата на покупката. Ние гарантираме за качеството и фукционалнолността на всеки уред.

Какво мога да направя, ако не съм доволен от някой артикул SWITCH ON?

Както при всички други артикули, и в този случай важи следното: Ако не сте доволни от наш продукт, ние държим на нашата гаранция: „Без много думи – връщаме парите Ви обратно!" В такъв случай при следваща покупка ще Ви бъде възстановена заплатената сума на Информация в хипермаркета.

Къде мога да намеря упътване за употреба на уредите SWITCH ON?

Изгубили сте упътването на Вашия SWITCH ON електроуред? Никакъв проблем - в случай, че нямате под ръка упътване за употреба на уред SWITCH ON ще намерите търсената от Вас информация в електронен формат тук.

Cultura Vini

Как ще позная вината марка Cultura Vini?

Нашите ексклузивни вина ще познаете по логото Cultura Vini.

Как се отличават червените вина, белите вина и розето?

Червените вина са с червено лого, белите вина са със зелено лого, а розето е обозначено със синьо лого. Просекото в нашата селекция ще разпознаете по сивото лого.

Какви вина предлага марката Cultura Vini?

Виненият лист на Cultura Vini включва френски, немски, италиански, испански, австралийски и калифорнийски вина. Разгледайте богатия асортимент вина Cultura Vini!

Експанзия

Какво е подходящото място за нов хипермаркет Kaufland?

Във всяка държава има специфични изисквания при подбора на подходящо място за откриването на нов хипермаркет Kaufland. Те са поместени в рубриката ни Недвижими имоти – Експанзия.

Към Експанзия

Къде мога да изпращам предложения за недвижими имоти и парцели?

Данните за контакт за всяка от държавите, в които Kaufland развива дейност, ще откриете в нашата рубрика Недвижими имоти – Експанзия.

Има ли определени градове, области и региони, в които предпочитате да се разраствате?

Не, ние се разрастваме в България, в цяла Германия, Полша, Чешката република, Словакия, Румъния и Хърватия. Тъй като има много възможности за разрастване, в резултат на което условията могат да се променят, молбата ни е да ни изпращате предложения, независимо от местоположението. Ние ще имаме грижата да проведем по-нататъшно проучване. Данните за контакт и специфичните изисквания в отделните държави ще откриете в рубриката Недвижими имоти – Експанзия.

Към Експанзия

Отдаване под наем

Каква информация Ви интересува за потенциален наемател?

Нуждаем се от данни за контакт и естеството на дейността Ви. Информация относно Вашите асортимент, концепция и персонал ни помагат да изградим първоначалната си представа за Вас като потенциален наемател.

Към Отдаване под наем

Трябва ли наемателят да плати комисиона на Kaufland при наемане на обекта?

Не, ние работим без комисиона.

Към Отдаване под наем

По какви критерии избирате своите наематели?

Концентрираме се върху наложили се фирми и браншове в региона. По този начин целим да допълним стоките и услугите, предлагани в хипермаркет Kaufland. Фокусираме се и върху национални фирми, като със стоките и услугите, предлагани от тях, пазаруването в Kaufland получава и добавена стойност – всичко най-важно за бита и ежедневието под един покрив!

Към Отдаване под наем

Какъв е наемът на търговски обект на територията на Kaufland?

Размерът на наема е свързан с планирания стокооборот и със статистистиката за брой клиенти, пазаруващи в хипермаркет Kaufland. Видът на бранша също е решаващ.

Към Отдаване под наем

Общи въпроси

С какви социални каузи се ангажира Kaufland?

Веднъж годишно Управителният съвет на Kaufland взима решение да се ангажира с определена кауза в социалната сфера. За съжаление не можем да откликнем на всички молби, отправени ни от фондации, сдружения и частни лица.

Предлагат ли се в Kaufland подаръчни ваучери?

Да, в Kaufland се предлагат подаръчни ваучери на различна стойност от 1, 5, 20, 50 лева и ваучери с произволна стойност.

Не сме отговорили на всички Ваши въпроси?

Ако имате други въпроси, на които не сме успели да отговорим, просто ни потърсете на националния безплатен клиентски телефон 0800 12 220, който е отворен за Вас от понеделник до петък от 8.00 до 20.00 ч. и в събота от 8.00 до 17.00 часа Можете също да попълните нашия онлайн формуляр.