Данните за филиала се зареждат.

Вашите данни се зареждат.

Често задавани въпроси

деца върху количка за пазаруване в Kaufland

Имате въпрос, свързан с нашите хипермаркети или асортимент? Вълнува Ви какви собстени марки предлагаме или какво може да намерите на нашия сайт? Тук събрахме за Вас най-често задаваните въпроси, но ако имате нужда от повече информация, може да поставите Вашия въпрос в нашия онлайн формуляр или да го зададете на безплатния ни клиентски телефон. Всеки въпрос може да намери своя отговор.

Общи въпроси за нашия сайт

Публикувате ли актуалната седмична брошура в интернет?

Да, на нашия сайт може да откриете актуалните седмични предложения на Kaufland. Изберете Вашия хипермаркет и може да разгледате предложенията.

Къде мога да открия информация за хипермаркетите Kaufland?

Можете да откриете адресите, работното време и телефонните номера на нашите филиали като в полето „Вашият Kaufland“, намиращо се в горната част на началната страница, напишете града, за който се интересувате. В падащо меню ще видите изброени всички филиали, от които можете да избирате.

Има ли търсачка на сайта?

Функцията за търсене се намира на всяка страница винаги горе вдясно. Тя представлява поле за въвеждане на текст и бутон за стартиране на търсенето. Можете да въвеждате една или повече ключови думи, свързани с търсената от Вас тема.

Каква е функцията на навигационната пътека в горната лява част на сайта?

Не мога да отворя PDF. Каква е причината?

За отварянето на PDFфайлове се нуждаете от специална програма. Свалете си тук безплатно Adobe Reader.

Търсене на Kaufland

Къде да намеря най-близкия хипермаркет и информация за него?

Моля, използвайте функцията Търсене на филиал. Към всеки филиал ще намерите информация за работно време, телефони и предлагани услуги.

Към Търсене на филиал

Има ли хипермаркети Kaufland и в други държави?

Да, хипермаркети от веригата Kaufland има и в Германия, Чехия, Словакия, Полша, Хърватска и Румъния.

Към kaufland.com

Защо търсенето на филиал не работи при мен?

За да може да бъде избрано Вашето местоположение автоматично, кликнете върху символа вдясно до полето за търсене (цел). Ако получите съобщение за грешка, проверете настройките на своя браузър. Убедете се, че локализацията е пусната. Ако след това локализация все още не е възможна, може да намерите своя хипермаркет като зададете пощенски код и населено място в полето за търсене.

Към Търсене на филиал

Защо трябва да избера хипермаркет, за да мога да разгледам актуалните предложения?

За да разгледате предложенията за Вашия хипермаркет, е необходимо преди това да изберете конкретен хипермаркет. С избора на хипермаркет ние можем да гарантираме, че Вие получавате информация за всички продукти, налични в конкретния хипермаркет. Изберете хипермаркет, кликнете „Избор на Kaufland“ и филиалът ще бъде запаметен.

Към Търсене на филиал

Къде да открия подробна информация за даден хипермаркет?

Моля, използвайте функцията Търсене на филиали. Там ще откриете информация за конкретния филиал като работно време, телефони и услугите, предоставяни във филиала.

Към Търсене на филиал

Как да се свържа с конкретен хипермаркет?

Моля, използвайте функцията Търсене на филиали. Там, освен работното време и услугите, ще откриете и телефоните за контакт с хипермаркета.

Към Търсене на филиал

Списък за пазаруване

Защо трябва да се регистрирам, за да изготвя списък за пазаруване?

Тъй като Вашият списък за пазаруване на kaufland.bg е като на мобилното приложение на Kaufland, Вие се нуждаете от регистрация.

Има ли функция за печат?

Да, кликнете върху „Списък за пазаруване“ и изберете „Показаване на списък“ от менюто. Долу вдясно ще намерите иконата на печат.

Защо в моя списък за пазаруване няма цени?

В момента в списъка за пазаруване не излизат цените на избраните продукти, но скоро и тази функция ще бъде активна.

Електронен бюлетин

Безплатен ли е абонаментът за електронния бюлетин?

Седмичният електронен бюлетин на Kaufland ще Ви информира безплатно за нашите актуални предложения и всякакви новости, свързани с Kaufland.

 Абониране

Как мога да се абонирам/отпиша за/от елекронния бюлетин на Kaufland?

Можете да се абонирате или отпишете от нашия електронен бюлетин в рубриката Електронен бюлетин, в раздел Обслужване на нашата интернет страница.

Абониране

Отписване

Как мога да променя данните на профила си?

Можете да променяте данните на профила си чрез линка, който получавате с всеки електронен бюлетин. Ще го откриете в най-долната част на имейла. Просто натиснете (кликнете) с мишката върху линка „Тук можете да промените данните на профила си“.

Колко често ще получавам електронен бюлетин от Kaufland?

Безплатният електронен бюлетин на Kaufland се изпраща до абонатите всяка седмица.

Ще публикувате ли актуалните седмични предложения в електронния бюлетин?

Всяка седмица в безплатния ни електронен бюлетин ще откриете банер / препратка към електронния вариант на нашата седмична брошура. Трябва просто да натиснете (кликнете) с мишката върху банера с артикули.

При отваряне на линка за потвърждение на абонамента се показва грешка. Какво да направя?

Защо не получих последния електронен бюлетин?

Ако не получите електронния ни бюлетин, проверете дали имейлите не са отишли директно в спам папката на Вашата поща. Не изключвайте и възможността да сте достигнали максималния обем информация, която може да съхранявате в електронната си поща.

Ако не сте получавали нашия електронен бюлетин никога, може би сте пропуснали да потвърдите абонамента си с помощта на активиращия линк, който сме Ви изпратили при регистрацията на интернет страницата ни. Ако линкът вече не функционира, можете да се регистрирате наново със същия имейл адрес. При непотвърждаване на абонамента, подадената от Вас информация се изтриват от нашата база данни след две седмици.

Не получавам електронен бюлетин, въпреки че се абонирах. Каква е причината?

След като се абонирате за бюлетина през формата на нашата интернет страница, ще получите имейл с линк за потвърждаване на абонамента. Трябва просто да натиснете (кликнете) с мишката върху линка. Ако не получите имейл за потвърждение до час, проверете в спам папката на електронната си поща. Ако не потвърдите абонамента си с помощта на получения линк до две седмици, регистрацията Ви ще бъде изтрита от нашата база данни. След това отново бихте могли да се регистрирате в системата ни със същия имейл адрес.

Нашите игри

Не мога да участвам в онлайн игра, защото страницата не се зарежда. Какво да направя?

В случай че не Ви се зарежда нашата игра, трябва да изтриете всички кашета и cookies в браузъра, както и историята на Вашите търсения. Кликнете в отворения прозорец в браузъра на „Extras“. Накрая трябва да затворите всички отворени прозорци в браузъра, за да успеете да изтриете това, което искате.

Къде мога да проверя дали съм сред печелившите?

В навигацията на главното меню изберете страницата Нашите игри, след това, кликнете върху играта, в която сте взел/а участие или проверете дали сте сред печелившите.

Пазаруване в хипермаркет

Къде мога да открия информация за местоположението на хипермаркетите Kaufland?

С функцията Търсене на филиали ще откриете всичката необходима информация.

Към Търсене на филиали

Къде мога да открия информация за работното време на хипермаркетите Kaufland?

С функцията Търсене на филиали ще откриете всичката необходима информация.

Към Търсене на филиали

Къде мога да открия информация за телефонния номер на някой от хипермаркетите?

С функцията Търсене на филиали ще откриете всичката необходима информация, там са посочени и телефонните номера на отделните хипермаркети.

Към Търсене на Kaufland

Само в брой ли мога да плащам в Kaufland?

Не, разбира се! Стремим се да Ви улесним максимално при плащане. Вие избирате дали да платите в брой, с ваучери или с карта. При нас можете да платите бързо и удобно с карта или ваучер, независимо дали сте си купили само един шоколад или правите седмичните си покупки.

Във всеки хипермаркет Kaufland можете да плащате с кредитни и дебитни карти Борика, Visa и MasterCard, както и с Transcard (издадени след 21.03.2011 г.). Можете да пазарувате и с ваучери на следните оператори:

  • Кауфланд Сървис ЕООД – ваучери за храна Kaufland;
  • Призма лукс ООД – ваучери за храна Prizma-Lux;
  • Томбоу България ООД – ваучери за храна Tombou, ваучери за подарък Cadhoc;
  • Идънред България АД – ваучери за храна Edenred;
  • Содексо България ЕООД – ваучери за храна ТрапезаPass; 
  • BG Post Vaucher – ваучери за хранана Български пощи;
  • Етап-Адресс АД – ваучери за храна Etap.

За Ваше улеснение във всеки хипермаркет има и банкомат.

Как определяте Вашата продуктовата гама?

Независимо дали прибавяме или премахваме артикул от нашия изключително богат асортимент, определящ фактор винаги са желанията на нашите клиенти! Особено държим на отлично съотношението между цена и качество.

Към нашите актуални седмични предложения

Въпроси на тема асортимент

Кои са собствените марки на Kaufland?

Собствените марки, които ще откериете във всеки хипермаркет Kaufland, са:

•нашата ексклузивна марка EXQUISIT

•нашата биомарка K-Bio

•нашата изгодна марка K-Classic

•всичко за Вашето бебе K-Classic baby

•нашата винена марка Cultura Vini

K-Classic

По какво се разпознават продуктите на K-Classic?

Всички продукти K-Classic можете да разпознаете по червения квадратен знак с буква "K" върху опаковките. Продуктите K-Classic са указани освен това и чрез етикетите за цена и указателните табелки за ниски цени на рафтовете в хипермаркетите – открийте изпитаното качество на марката с гаранция за ниски цени!

Колко продукта K-Classic има?

Към настоящия момент има над 1000 артикула K-Classic и всеки месец се добавят нови продукти. Нашите сътрудници работят непрекъснато, за да разширят асортимента, за да могат да Ви предложат винаги нови, атрактивни продукти K-Classic.

Повече информация за K-Classic

Защо върху опаковката на продуктите K-Classic е изписано „Произведено за Kaufland“?

Kaufland сам определя концепцията на марката K-Classic и дефинира изискванията към качеството по отношение на продуктите и опаковката. С това Kaufland поема пълната и законна отговорност и предоставя за K-Classic своите гаранции:

Повече информация за гаранциите на K-Classic

Как се гарантира качеството на артикулите K-Classic?

Гарантирането на качеството на продуктите с марка K-Classic е от най-висок приоритет за нас. Нашите експерти в областта на качествения контрол непрекъснато проверяват съвместно с независими институти и лаборатории спазването на високите изисквания за качество. Предприетите мерки завършват с редовното изпробване и проверка на приложението на продуктите. Към това спадат и строгите договорни споразумения с производителите. Единствено надеждни и доказали се производители стават доставчици на K-Classic.

Кои продукти K-Classic не съдържат глутен, съответно лактоза?

Декларирането в списъка на съставките на веществата, определени като алергени, е задължително по закон за всеки отделен продукт. Към тези вещества, причиняващи алергични реакции, спадат също и глутенът, лактозата и ядките.

При продуктите K-Classic задължителното отбелязване на веществата, причиняващи алергична реакция, есе спазва напълно. По този начин в списъка на съставките ясно се вижда дали например продуктът включва съставка, съдържаща глутен. Декларацията за следи от подобни съставки уведомява за възможни допълнителни алергенни вещества. Изключение от задължителното описание на състава правят продуктите, които поначало не съдържат глутен, съответно лактоза. Към тях спада например минералната вода.

Не съм сигурен, дали даден артикул K-Classic съдържа глутен или лактоза. Какво мога да направя?

Най-добре се обърнете към екипа от нашия отдел за обслужване на клиенти на безплатния ни клиентски номер 0800 1 22 20! Те ще се свържат със съответния производител, за да Ви предоставят подробна информация.

Има ли генномодифицирани продукти на K-Classic?

Не! Ние умишлено се отказваме от генномодифицирани и опасни съставки. Това е клауза от договора ни с производителя. Тъй като в процеса на добиване на фуражните храни не може да бъде дадена 100-процентова гаранция за производство без намеса на генното инженерство, допълнението „без генно инженерство“ при съответните продукти на нашите собствени марки от животински произход не се използва. Основно за K-Classic важи: всички растителни съставки винаги са без намеса на генното инженерство.

Какво мога да направя, ако не съм доволен от някой артикул K-Classic?

Както при всички други артикули, и в този случай важи следното: Ако не сте доволни от наш продукт, ние държим на нашата гаранция: „Без много думи – връщаме парите Ви обратно!" В такъв случай при следваща покупка ще Ви бъде възстановена заплатената сума на Информация в хипермаркета.

K-Bio

По какво се различават продуктите K-Bio от конвенционалните?

Всички К-Bio продукти отговарят на европейските закони и стандарти за производство на биопродукти. Това включва и стриктни указания за методите на отглеждане и животновъдство, използването на пестициди и минерални торове.

В биопроизводството използването на генномодифицирани фуражи и семена, синтетични химически пестициди или слабо разтворими минерални торове и облъчване на продуктите и суровините е забранено. Всички биопродукти са без изкуствени оцветители и добавени овкусители.

Откъде мога да закупя K-Bio продукти и как да ги позная?

Продукти с марка K-Bio може да откриете само в хипермаркети Kaufland. Ще ги познаете по зеленото лого с червено „К“.

Към K-Bio

K-Classic baby

Кога може да се започне с употребата на шампоан?

Тъй като при новородените почти няма или изцяло липсва коса, измиването само с вода и гъба е повече от достатъчно. Едва когато косата на бебето се сгъсти, можете да започнете да използвате бебешки шампоан K-Classic baby до два пъти седмично.

Кога трябва да мажа с крем кожата на моето бебе?

Препоръчваме Ви да използвате крем поне половин час преди да излезете навън с бебето. На всеки два часа трябва да повтаряте процедурата. Същото важи и след престой във водата. Отлични за целта са нежното бебешко мляко K-Classic baby, както и бебешкият крем за деликатна кожа  K-Classic baby.

Къде да изхвърлям мокрите кърпички K-Classic baby?

Кърпичките не трябва да се изхвърлят в тоалетната, а само в кошчетата за боклук.

Подходящи ли са мокрите кърпички K-Classic baby и за почистване на грим?

Мокрите кърпички K-Classic baby могат да се използват и за лице. Въпреки това, към момента няма проведени изследвания доколко подходящи са и за отстраняване на грим. Препоръчваме Ви за почистване на Вашия грим да използвате специални продукти, предназначени за това.

Колко често трябва да се къпе бебето и с какво?

Добре е бебето да се къпе всеки ден, като това не трябва да се случва веднага след хранене. За къпането използвайте K-Classic baby душ гел за нежно измиване с лайка или бебешки шампоан K-Classic baby.

При каква температура и колко дълго трябва да къпя моето бебе?

Идеалната температура би била 37 градуса, а времето за къпане – между 5 и 10 минути.

Дишащ ли е абсорбиращият слой на пелените K-Classic baby?

Благодарение на миниатюрните пори, абсорбиращият слой пропуска въздуха и водната пара, която образуват течностите в пелената. Това гарантира регулиране на температурата и комфорт при носене. В същото време абсорбиращият слой осигурява и надеждна защита срещу влагата.

Какви аромати се съдържат в мокрите кърпички K-Classic baby?

В мокрите бебешки кърпички K-Classic baby се съдържат единствено аромати, които са разработени, за да бъдат подходящи за чувствителната бебешка кожа.

Могат ли продуктите за грижа и хигиена на K-Classic baby да се използват и от възрастни?

Продуктите са предвидени за бебета и малки деца, но спокойно могат да се използват и от възрастни.

Съдържат ли пелените K-Classic baby латекс?

В пелените K-Classic baby няма латекс. Естественият латекс съдържа протеини, които могат да предизвикат различни алергии. Тъй като пелените K-Classic baby не съдържат латекс, не съществува и опасност от алергии.

Съдържат ли пелените K-Classic baby парфюми или лосиони?

Не, пелените K-Classic Baby са абсолютно лишени от всякакви лосиони и парфюми.

Доказано ли е, че пелените K-Classic Baby имат добра кожна поносимост?

Пелените K-Classic baby са преминали през различни тестове за добра кожна поносимост. Доказано е, че пелените K-Classic Baby са особено нежни към бебешката кожа и са с изключително добра поносимост от кожата.

SWITCH ON

Как да позная продуктите с марка SWITCH ON?

Ще познаете продуктите по логото SWITCH ON, което стои на видимо място на опаковката.

Продуктите на SWITCH ON имат ли гаранция и какво гарантира тя?

Да, всички продукти с марка SWITCH ON имат 3 години гаранция, считано от датата на покупката. Ние гарантираме за качеството и фукционалнолността на всеки уред.

Какво мога да направя, ако не съм доволен от някой артикул SWITCH ON?

Както при всички други артикули, и в този случай важи следното: Ако не сте доволни от наш продукт, ние държим на нашата гаранция: „Без много думи – връщаме парите Ви обратно!" В такъв случай при следваща покупка ще Ви бъде възстановена заплатената сума на Информация в хипермаркета.

Къде мога да намеря упътване за употреба на уредите SWITCH ON?

Изгубили сте упътването на Вашия SWITCH ON електроуред? Никакъв проблем - в случай, че нямате под ръка упътване за употреба на уред SWITCH ON ще намерите търсената от Вас информация в електронен формат тук.

Cultura Vini

Как ще позная вината марка Cultura Vini?

Нашите ексклузивни вина ще познаете по логото Cultura Vini.

Как се отличават червените вина, белите вина и розето?

Червените вина са с червено лого, белите вина са със зелено лого, а розето е обозначено със синьо лого. Просекото в нашата селекция ще разпознаете по сивото лого.

Какви вина предлага марката Cultura Vini?

Виненият лист на Cultura Vini включва френски, немски, италиански, испански, австралийски и калифорнийски вина. Разгледайте богатия асортимент вина Cultura Vini!

Експанзия

Какво е подходящото място за нов хипермаркет Kaufland?

Във всяка държава има специфични изисквания при подбора на подходящо място за откриването на нов хипермаркет Kaufland. Те са поместени в рубриката ни Недвижими имоти – Експанзия.

Към Експанзия

Къде мога да изпращам предложения за недвижими имоти и парцели?

Данните за контакт за всяка от държавите, в които Kaufland развива дейност, ще откриете в нашата рубрика Недвижими имоти – Експанзия.

Има ли определени градове, области и региони, в които предпочитате да се разраствате?

Не, ние се разрастваме в България, в цяла Германия, Полша, Чешката република, Словакия, Румъния и Хърватия. Тъй като има много възможности за разрастване, в резултат на което условията могат да се променят, молбата ни е да ни изпращате предложения, независимо от местоположението. Ние ще имаме грижата да проведем по-нататъшно проучване. Данните за контакт и специфичните изисквания в отделните държави ще откриете в рубриката Недвижими имоти – Експанзия.

Към Експанзия

Отдаване под наем

Каква информация Ви интересува за потенциален наемател?

Нуждаем се от данни за контакт и естеството на дейността Ви. Информация относно Вашите асортимент, концепция и персонал ни помагат да изградим първоначалната си представа за Вас като потенциален наемател.

Към Отдаване под наем

Трябва ли наемателят да плати комисиона на Kaufland при наемане на обекта?

Не, ние работим без комисиона.

Към Отдаване под наем

По какви критерии избирате своите наематели?

Концентрираме се върху наложили се фирми и браншове в региона. По този начин целим да допълним стоките и услугите, предлагани в хипермаркет Kaufland. Фокусираме се и върху национални фирми, като със стоките и услугите, предлагани от тях, пазаруването в Kaufland получава и добавена стойност – всичко най-важно за бита и ежедневието под един покрив!

Към Отдаване под наем

Какъв е наемът на търговски обект на територията на Kaufland?

Размерът на наема е свързан с планирания стокооборот и със статистистиката за брой клиенти, пазаруващи в хипермаркет Kaufland. Видът на бранша също е решаващ.

Към Отдаване под наем

Общи въпроси

С какви социални каузи се ангажира Kaufland?

Веднъж годишно Управителният съвет на Kaufland взима решение да се ангажира с определена кауза в социалната сфера. За съжаление не можем да откликнем на всички молби, отправени ни от фондации, сдружения и частни лица.

Предлагат ли се в Kaufland подаръчни ваучери?

Да, в Kaufland се предлагат подаръчни ваучери на различна стойност от 1, 5, 20, 50 лева и ваучери с произволна стойност.

Не сме отговорили на всички Ваши въпроси?

Ако имате други въпроси, на които не сме успели да отговорим, просто ни потърсете на националния безплатен клиентски телефон 0800 12 220, който е отворен за Вас от понеделник до четвъртък от 08.30 до 17.45 ч. и петък от 8.30 до 15.15 ч. Можете също да попълните нашия онлайн формуляр.